Thursday, November 9, 2017

S az évek szálltak, mint a percek

Arien vendégbejegyzése:



7 éves vagyok
Másodikos. Kapok egy levelet az osztálytársamtól, Zsoltitól, amiben azt állítja, hogy szeret.
Aláírásként és bizonyítékként egy véres ujjlenyomat van a levél végén.
Ez lenne a szerelem?

12 éves vagyok
Osztályfőnöki órán a családról beszélgetünk. Kiszámolom, hogy az anyukám 24 éves volt amikor én születtem.
Ezek szerint 24 évesen én is biztosan anya leszek már, gondolom.

14 éves vagyok
Járni kezdek egy fiúval, de miután teljesen váratlanul beledugja a nyelvét a számba, gyorsan szakítok vele.

18 éves vagyok
És 2 éve reménytelenül szerelmes vagyok egy fiúba, aki az utcánkban lakik, és egy közös ismerősünk azt állítja, hogy tetszem neki. A szia-szián kívül semmi sem történik, de én nyakig merülök a szerelem érzésébe és kitartóan várok, abban jó vagyok.
Hiába.

19 éves vagyok
Első viszonzott szerelem az életemben, sokáig meg vagyok győződve róla, hogy hozzá fogok menni feleségül. Végül 2 év után elválnak útjaink, amikor szakítunk én még szerelmes vagyok, 1 hétig folyamatosan sírok és 3 hónapig össze-vissza menstruálok.

24 éves vagyok
Nem vagyok anya

33 éves vagyok
Keresgélések, találkozások, összenézések, próbálkozások. Azt hittem hogy, azt hitted hogy.
De mégis, de mégsem.

38 éves vagyok
Merre jársz? 
Siess kérlek, kihűl a vacsora.

Arien



No comments:

Post a Comment